poniedziałek, 22 kwietnia 2013

[PHOTOSHOP] Oil$Inc

część osób wie, część na pewno nie - tak czy siak, moją tzw przygodę z fotografią zacząłem równocześnie z przygodą 'photoshopową'. 
przez ten czas starałem się nie zaniedbywać obydwu dziedzin, jednak postawiłem na fotografię, co zresztą zaskutkowało wyborem studiów fotograficznych.
przez ten czas nauki zdałem sobie sprawę, że umiejętności obsługi photoshopa i dobre portf
olio graficzne jest równie ważne jak w fotografii i połączenie tych dwóch rzeczy na pewno wyjdzie mi na dobre, najpewniej na dochodowe ;)
w związku z tym, na PierreOgarnia publikuję najnowsza pracę graficzną.

regularnie, jak tylko poskładam coś nowego, wrzucam tu. :)
od teraz, mój blog przełamuję na fotografię i grafikę :3

Oil$Inc
Praca "Oil$Inc", 2013
Ropa.
Gdzieś to wszystko idzie w najgorszym kierunku. Zajmują kraje, doją ziemię, Ziemia umiera, zmartwychwstają martwi prezydenci. Kiedyś za to wszystko trzeba będzie zapłacić, ale teraz..
Grafika jest wyrazem mojego obrzydzenia wobec babilońskiego przemysłu naftowego i idących, przede wszystkim, w parze skutków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz