wtorek, 22 maja 2012

[REPORTAŻ] Warszawskie Targi Książki

Histmag.org, redakcja dla której mam zaszczyt pracować wysłała mnie na relacje z Warszawskich Targów Książki 2012. No, w zasadzie odbyły się one tydzień temu, ale w związku z tym, że fotoblodżek "jeeeeb fote!" powstał wczoraj, zdjęcia wrzucam z uzasadnionym opóźnieniem. Szoty które miałem wykonać dla portalu miały skupić się przede wszystkim na wydawnictwach - i te szoty znalazły się na ich stronie (niektóre z nich są tu), ja natomiast postawiłem sobie za cel przedstawienie atmosfery która tam panowała. Mam nadzieję, że udało mi się to wyłapać. A i dzięki ogromne za sporą frekwencję, przez 24 godziny uderzyło na stronkę prawie 300 osób, big up załoga! Jutro uderzam na Powązki (fucha również od Histmaga), więc zapewne pojawi się coś i tutaj. Szoty poniżej wylądują zapewne także na moim portfolio, jak się uda, na portalu Histmag.org, jako autorski projekt. Pozdhawiam wszystkich.









Aaaa, z moją serdeczną koleżanką Małgorzatą Majszczyk opracowujemy projekt na kolejną sesję. Niebawem wrzucę zdjęcia z jakichś kulisów sesji, a dokładnie z przygotowania modelki - czym zajmuje się Gosia. Jeżeli ktoś chciałby pomóc w sesji, proszę uderzać do mnie, mamy sporo do zrobienia. Do tego jest to fajna zajawka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz