czwartek, 14 lutego 2013

[REPORTAŻ] Ogólnopolskie Zrzeszenie Kół Naukowych

Kilka dni temu dostałem maila od warszawskiej galerii Dom Spotkań z Historią z informacją, że dostałem się tam na praktyki jako fotoreporter. Ogłoszenie pojawiło się w styczniu - promowane przez uniwersytecką fotografię, gdzie mam okazję studiować, a koniecznością było wysłanie reportażu z jakiegoś 'wydarzenia kulturalnego'/wernisażu i na drodze konkursu wyłaniany był tzw ZWYCIĘZCA.
Traf chciał, że mój materiał wygrał, a ja zorientowałem się, że do tej pory nie był on tu publikowany. Jest to zatem najlepsza okazja, by go na PierreOgarnia udostępnić.
Reportaż zrobiony ze zjazdu OZKN w Warszawie. wyzwaniem było dla mnie przedstawienie tego wydarzenia w sposób naprawdę interesujący - niestety eventy tego typu bardzo rzadko są atrakcyjne medialnie. Do tematu podszedłem bardzo subiektywnie, rezultaty o tu na dole: enjoy!














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz